2017. május 16., kedd

Bolyongás Zsibrik környékén

A zsibriki felső halastó. Akciórádiuszomban (R<30 km) alig van már olyan terület, ahol ne jártam volna. Az újdonság utáni vágy egy ilyen terület felkeresésére sarkalt.

Zsibrik környékén már többször jártam, de azért akad itt még néhány domboldal, ami eddig kimaradt.

Nyúl 1.

Nyúl 2. Az út elején még nem gondoltam, hogy ezzel túl is leszek a legnagyobb izgalmakon.

Majdnem el is felejtettem, volt azért izgalom. A dörgéseket hallgatva az a kérdés merült fel, hogy most megázom-e, vagy sem?

Nekem örökre hiányozni fog a falu sziluettjéből a nemrégiben lebontott  templom tornya.

A Krebsbach (Rák-patak) völgye 1.

A Krebsbach (Rák-patak) völgye 2.

A Krebsbach (Rák-patak) völgye3.

Feltűnnek az ófalusi dombok.

Juhos.

Vizenyős rét.

A zsibriki alsó tónál felriasztok jó pár szürke gémet., de mire képeket tudok csinálni, már magasan köröznek. Még szerencsétlenebb voltam azzal a jó pár búbos bankával, amiket errefelé láttam.
Útonállók.