2016. március 11., péntek

Régi tavaszok

Dér és harmat.
Az alábbi felvételek 2005-ben készültek  március és május közt, egy 10x-es zoommal rendelkező  3 megapixeles kisgéppel. Így visszanézve évek távlatából, elég jó minőségű képeket csinált ez a kis Olympus.

Dér.
Akkoriban a kutyámmal gyakran  kimentünk a nem messze lévő szántóföldekre, a "Tesco mögé."

Harmat.
Mostanában nagy takarításokat végzek a gépemen és régi, semmire se jó képek garmadáját dobom a kukába, de egy-két vállalható képre is akadok.

Pacsirta.
Aki arra gondol, hogy ez a régi képek körüli matatás egyfajta pótcselekvés, vagy válságtünet, az szerintem ráérzett az igazságra.

Felhők.
Akkoriban még nem voltam dendromán, semmilyen szinten nem ismertem a növény- és állatvilágot. Egyszerűen csak kivittem a kutyám sétálni olyan helyre, ahol kedvére rohangálhatott, és a potyadékát sem kellett zacskózni, mert erre csak traktorok jártak.

Vihar közeleg.
Csak megálltunk a tőlünk 2 percre lévő Tesco parkolójában, és kutyám már is szaladt boldogan. Én meg ennek a kietlen mezőgazdasági vidéknek felfedeztem valamiféle szépségét, és megkedveltem ezt.

Frissen boronált földek.

Katica

Májusi búza.
Néha még lányaim is elkísértek

Szökkenés

Pipacs

Lassan beérik a búza.