2014. november 8., szombat

Végig a Forgó-nyiladékon

A Kutyás- nyiladék a kutyás tölggyel

Sok víz van a Keselyűsi-Ásás-Dunában

A Forgó-nyiladéknak még csak úgy kb. a 80%-át jártam be. Gondoltam ma reggeli túrámon végéig járom. Az erdő mélyén még ködfoltok voltak.

Vadföld

Már majdnem elértem a vasutat, amikor egy listás nyárfára akadtam.  Persze ez egy "unfair" versenyző. A lábánál széles, felfelé meg vékonyka, de 620 cm azért megvan a kerülete. Mellette 130cm-magas botom. 

Mohás a törzse

Így néz ki távolabbról

Tipikus

Kiértem a Forgó-tóhoz. Itt nyilván nem megy le az ember a partra, békén hagyja a madarakat.

Egy öböl

Füzes a partján

A tó a madármegfigyelőből. Nem volt nagy mozgás.

Levélke a tavon

Hazafelé a Vonal-úton. 6:47-kor indultam otthonról, 9:17-re már otthon is voltam.