2013. november 30., szombat

A kakasdi borókás

Miután túléltem a Táncsics utca utolsó házából előtörő két kutya támadását  egy végtelenül leromlott állapotú, suvadásokkal tarkított dzsuvában indultam el. A képen egy elsuvadt löszkút.

Lassan kiegészíthetjük a növényhatározók leírását azzal, hogy gyakorlatilag novembertől áprilisig folyamatosan virágzik mifelénk az illatos hunyor.

Hatalmas suvadások a löszben

Végre megtaláltam őket. Ez alapján indultam el. Szerintem én publikálok először képet róla.

Ilyen errefelé a boróka. Eléggé megritkultak a borókások hazánkban.

A borókás távlati képe.

Panorámakép a borókást rejtő völgyről. Nem vitatható el a vidéktől szépsége. Ez a kis Szekszárdi-dombság még mindig tud kellemes meglepetést okozni.

Még egy kép a vidékről.

Eltévedt bárány.

Kerülőúton mentem vissza a Táncsics utcába a felelőtlen kutyatulaj miatt. Kellemes meglepetéssel nyugtáztam, hogy a tavaly már felkeresett szakrális egységet helyreállították.

Már magyaros ruhában van Szent Vendel, nincs rajta Lederhose.

Löszformák.